Tuesday, November 9, 2010

Dat is ook direct het


we respecteren broer een beker." Yao Lai Fu gezegd."Nou, proost." Yang regen niet nederigheid, over een beker wijn te drinken in een adem."Broeder, broeder er is een ding, het verzoek broer afgesproken." Yao Lai Fu gezegd."Wat?" Yang Gan Lin gevraagd."We zijn hier vandaag be?digde broers dingen, maar weinig mensen weten dat onze broeders, oh, met inbegrip van Mui, zes, knappe, militaire verdieners beat en ze kunnen worden kinderen, ik hoop dat je buiten de vorderingen." Yao Lai Fu gezegd."Waarom?" Yang Gan Lin gevraagd."We doen, invloed kan hebben op sommige bedrijfstakken zal Dezui groep mensen. Die mensen, veel energie, en als ze weten dat je zijn onze broeders, u en uw carrière zal sterk worden be?nvloed. Met het oog op voorkomen dat je in onnodige problemen, denk ik, we wijzen op een goede geheim. "Yao Lai Fu gezegd."Broeder is het delen van gelukzaligheid moeite hebben met bij ah." Yang Gan zei."Ik denk dat je stiekem ons steunen ons steunen dan moet er morgen beter worden." Yao Lai Fu gezegd.Yang Gan Lin dacht voor een tijdje, glimlach: "Toen mijn broer was echt goed, die zich verschuilen achter de Titanen."Big Brother gezichten leek bittere kalebas, Lai Fu Yao glimlachte en lachte alle broeders.Dagen later, om de anti-gokken gokken club zegen uitkomen groepen studenten, zij zijn echte gokken, en van deze, tot anti-gokken gokken club echte zegen in de track. Een tiental studenten bezig genoeg van de Monkey hen.Eindelijk op het juiste spoor hier, daar kunnen kinderen fitnessruimte worden is het bruisende, kan de straten van de Duitse steden, kent de naam van de kinderen. Sprookjesachtige uitstraling, sprookjes- achtige figuur, sprookjes-achtige dans, evenals een uitstekende vorm en inspanning, zijn werkelijk bewonderenswaardig? Zijn echt indrukwekkend?Onbewust, in de Duitse stad, kan er sprake zijn kinderen van een aantal fans. Sommigen van hen in de studie van kinderen fitnessruimte, rondom de kinderen, vragen stellen, en sommige niet het verslag van de naam, rond de sportschool deur, het bewonderen van de Fang-idool, wil dit probleem studie vroegtijdig wordt be?indigd, dat zij de mogelijkheid om deel te nemen zijn.Fu Yao af en toe komen, leert mannelijke studenten die oefenen van oosterse vechtsporten. Zie deze scène, zich afvragend heel veel, in de beperkte voorwaarden, hoe worden kinderen om fans die willen ontmoeten? No way, hoe kan er zo,n grote stad in Duitsland gevel het? Bovendien is het niet een klein aantal verhuureenheden ah.Fitness kan bieden kinderen het doel is niet om veel geld, maar anti-gokken gokken een deel van het proces. Het doel van zegen voor Yao, die bezig was fitness, kan men fit blijven; twee verlaagde gewonnen met Mahjong, kaarten van de tijd, tweesnijdend zwaard, waarom niet? Aangezien het niet om geld te verdienen, dan is uw collegegeld niet is ontvangen, kan het niet huren van een dure gevel Le.Terwijl Yao Lai Fu is hoe meer mensen deelnemen aan bodybuilding te oefenen, zoals het gekneusd en gehavend, ze kwamen om ze te zoeken te maken. Kom naar uitzien als een student, graduate school lijkt gewoon, toting een zak van de studenten, knap gezicht, met een verlegen glimlach."Je bent Yao Yao baas, hè? ,Kom naar Yao tiffany canada Fu kijken, stoppen gezegd."Ik ben niet de baas, die je net hebt afgestudeerd aan het, mij geroepen om Fogo goed." Yao Lai Fu gezegd."Om Fogo, ik ben Liu Siyu." Toonder gezegd."Siyu, een goede naam." Om de Fu Yao onschadelijk te maken te glimlachen."Ik wil je iets vragen?" Liu Siyu gezegd."Wat?" Yao zegen te vragen."Ik, ik ... ..." Liu Siyu beschaamd kijken."Nou, wat is er mis om te zeggen dat?" Om Fu Yao naar hem keek met aanmoediging."Ik, ik wil om te voldoen aan het coachen van kinderen." Liu Siyu klaar, blozen rood.Is het om verkering? Yao zegen om te zien hem te kijken verlegen, hart gedachten.    Deel I, hoofdstuk XXVIII betreden de arena, een verlegen jongenYao zegen voor een moment ten overstaan van een verlegen jongen, glimlachte en zei: "? Siyu, je hebt te vinden wat er gebeurt met kinderen""In feite heb ik niets anders hebben, net haar vragen om me beloven." Liu Siyu gezegd.Het kan krap worden, Liu Siyu grote fantasie, dan beloofde hem wat? Courtship het? Haha, dat is ook direct het."Beloof je dat je wat?" Yao zegen te glimlachen."Oh, ik niet duidelijk zeggen, ik afgestudeerd aan de universiteit dit jaar, en zakelijke professionals. Ik heb een aantal van de kleding, zoals de ontwikkelingen op dit gebied." Liu Siyu gezegd."Om een eigen bedrijf, ja." Yao Lai Fu gezegd."Maar kinderen in de Duitse stad is beroemd coach, en ik wil dat ze mijn stem, en ik heb een idee, ik weet niet niet kan werken?" Liu Siyu Fu Jian Yao is gemakkelijk om te spreken,

No comments:

Post a Comment