Tuesday, November 9, 2010

Niet zo diep begrip


e?" Panmei de meeste zorgen over maak is zijn geest is niet goed."Ik weet het niet, ik herinner me dat ik aan het spelen was mahjong thuis Peng, oh, ik heb een hand gevangen met negen Bao pier, ah terug, om niet te onthouden." Yang Gan zei."Zuster, Big Brother moet geen probleem zijn." Zegen afzijdig, zegt Yao."Dank je, dank je." Panmei zei gelukkig."Deze kleine jongen is wie?" Gevraagd Pan Mei Yang regen."Regen, dankzij hen om je te redden ah." Panmei gezegd."Ik ben, hoe kan ik het?" Yang regen zeer werd opgewonden."Je krijgt opgewonden, zeg ik je." Panmei gezegd.Panmei Yiwuyishi situatie deze dagen vertellen haar man te luisteren.Yang Gan horen, bitter, zei: "Ik wist niet dat ik een dergelijke ramp Yang Gan, helaas niet, voor gekozen om dapper te zijn, dit is geen les Oke, dank je Ben jij?.?" Gan Lin Yang Yao op zoek naar fortuin."Ik ben zegen voor Yao, ze Monkey, een sterke Tsai Ming Tsai en vet zijn." Yao zegen voor u introduceert."Je organiseerde een anti-gokken gokken club, een goed idee, dit het gokken ding, is niet afstandelijk, maar voor jou, ik kan ... ..." Yang Gan Lin glimlachte."Ik ben ook iemand die heeft, of, niet zo diep begrip, het zal niet deze club uit te voeren." Yao Lai Fu gezegd."Panmei, hoe denk je dat van hun club te gaan?" Yang Gan Lin gevraagd."Angstige Nou, die dag heb ik u meenemen naar de waarzegster om je te zien op deze manier, niet een probleem is met karakter. Na anti-gokken gokken club, denk ik, over uw ziekte en het gokken, kunnen ze de middelen hebben, dus hij ging in . "Panmei gezegd."Echtgenote U kunt, kunt identificeren wat, ja." Gan Lin Yang de vrouw geprezen."Uw vrouw geweldig om ons te redden je leven en de dood, dan zien we u als geen ander alternatief, hetzij om terug Fogo in de tijd, je, ah, denk ik, of ,Ik ben zwart, ik ben weer terug, de negen Bao pier met alle opnamen,. "Monkey lachte."Haha, dat is bestemd ah." Yang regen lachte."Een kleine plek, miste het tegenovergestelde niet wist, we echt bestemd." Monkey gezegd."Nou, doen geen afbreuk aan deze sub-Laus, en drink een paar glazen van onze voorbestemd." Yang Gan zei Xinshou het infuus naald haalde, stond op, klaar om uit te gaan."Regen, om een schot te gaan uiterlijk op de ah." Panmei zorgen Road."Geen big deal, spelen Tiffany Ring wat naald ah? Go." Yang Gan zei uit te trekken naar Monkey gaan."Het is altijd te stoppen met bloeden." Panmei gezegd."Nou, je een wattenstaafje te krijgen, gingen we eerst." Yang regen niet af, die uit is van de wijk deur.Chique restaurants, een uitgebreid banket, dat is Yang Yao regen dank aan alle broeders van Fort Worth."Kom fu broers, allen broeders, Shane, dan zeg ik niet, kijk naar u is gevoeligheid, was ik erg Yang affiniteit met je mensen, ik heb respect voor je een beker, de Tiffany Jewellery eerste droge voor de koning." Yang zei Lin Gan klaar is, keek een en proberen."Big Brother is echt royaal, en we deden." Monkey gezegd."Blij, blij." Yang regen zie je dronk, lachte. Hij keek om zich heen Panmei, zei toen: "De vrouw, het leven trots op grondig worden genoten zelf, en verscheidene broers en affiniteit voor vandaag, ik wilde komen dronken, alleen jij hebt hard gewerkt om ons te helpen hoe wijn schenken?""Regen, waar ben je dan? Dat zijn broers, alles wat ik zie is je Lucky Star, hoe meer respect je een paar glazen." Panmei stond op, giet de kant, terwijl gezegd."Haha, heb een vrouw, dus het leven wil niets anders? Brothers, zal ik respect voor jou een kopje droge." Yang is een regen en droog.Yang Yao zegen zorgen te maken over regen in het lichaam "Big Brother, naar Japan, langer, hoe langzaam we?

No comments:

Post a Comment